Niels’ Fit Tip Conditie opbouwen

Conditie opbouwen

 

Wil je graag meer conditie en uithoudingsvermogen? Dan heb ik een leuke tip voor je.

Als je meer conditie wilt opbouwen voel je je fitter en heb je gedurende de dag meer energie. Kortom je gaat lekkerder in je vel zitten. Als je geen hardlooptype bent doe je er goed aan om te beginnen met wandelen. Je verbrandt met een uur stevig doorwandelen al snel 200 tot 250 kcal per uur! Dat keer minimaal 3x per week is al snel tot 750 (!) calorieën per week. Zo snel kan het dus gaan en het is een relatief kleine moeite.

Met z’n allen

Loop je liever niet alleen? Neem dan je hond eens mee, of schaf er na goed overwegen één aan. Bijvoorbeeld ééntje uit het asiel. Zo ben je nooit meer alleen tijdens het wandelen en moet je er sowieso een aantal keer per dag uit om te wandelen met je vriendje. Hond blij, jij binnen no time fitter! Wil je liever geen hondje of heb je daar gewoonweg geen tijd voor, neem dan je kinderen mee voor een leuke boswandeling. Er valt genoeg te zien en te ontdekken in het bos. Of sleep je vriendin, vriend, vrouw, buurvrouw, je man of wie dan ook mee. Zo kom je ook vaak tot leuke en interessante gesprekken die we in deze tijd minder vaak voeren omdat we in zo’n digitaal tijdperk leven. Kortom, wederom: win, win, win, win, win…….

Write a comment

Gratis voedingsschema gratis dieetschema

Wil jij nu beginnen met gezond afvallen?

Dan heb ik iets heel waardevols voor je. Namelijk een gratis proefweek voedingsschema waarmee je tot wel 3 kilo per week kunt afvallen!

Vul je gegevens hieronder in en download het gratis proefweek voedingsschema!

Bedankt! Je ontvangt het voedingsschema in je inbox.