Zo krijg je strakkere bovenarmen

 

Zo krijg je strakkere bovenarmen

Probeer jij ook zo min mogelijk te zwaaien om zo je ‘vlaggetjes’ te verbergen? Dat hoeft niet als je je bovenarmen wat gespierder gaat maken. Door de juiste oefeningen worden je triceps groter en gaat je huid dus strakker staan.

 

Hieronder leg ik en paar oefeningen uit:

 

  1. De dumbell curl

Ga staan met je voeten op schouderbreedte en met de twee gewichten in je handen. Houd je armen langs je lichaam met je handpalmen naar voren gericht. Buig je linkerarm 90 graden zodat je arm parallel aan de vloer is. Til je rechterarm in de richting van je schouder en laat die terugkomen naar de beginpositie terwijl je je linkerarm op zijnn plaats houdt. Doe deze beweging acht keer en wissel dan van arm.

 

 

 

  1. Push-ups (met een stoel)

Push-ups zijn de beste oefeningen voor de achterkant van je armen. Ga op je knieën zitten plaats je handen op de grond. Til je lichaam op en beweeg naar de grond toe zonder deze aan te raken en weer terug. Deze oefening kan je ook heel goed doen met een stoel of bank.

 

  1. Hameren

Je armen trainen is heel makkelijk met deze oefening. Je pakt met één hand een gewichtje verticaal vast. Vervolgens breng je het gewichtje richting je oor en ‘sla’ je als het ware naar voren, alsof het een hamer is. Doe de beweging wel langzaam, zodat je spanning blijft voelen. Deze oefening kan je 15 tot 20 keer herhalen en dan wissel je van arm.

Write a comment

Gratis voedingsschema gratis dieetschema

Wil jij nu beginnen met gezond afvallen?

Dan heb ik iets heel waardevols voor je. Namelijk een gratis proefweek voedingsschema waarmee je tot wel 3 kilo per week kunt afvallen!

Vul je gegevens hieronder in en download het gratis proefweek voedingsschema!

Bedankt! Je ontvangt het voedingsschema in je inbox.